NOVICE‎ > ‎

The Art of the Start

objavljeno: 21. maj 2013 04:49 avtor: Vanja Čibej   [ posodobil 21. maj 2013 04:49 Pisarna VNL ]
Danes sem bila v knjižnici. Naletela sem na knjigo  The Art of the Start*. 

Pritegnil me je naslov, kajti prav prileže se naši metodi, ki jo uporabljamo za izdelavo spletne strani. 

Že ko smo snovali poslovni model Pisarne VNL, smo se zavedali, da ni težko delati nekaj, kar obvladaš, težje je prepričati kupce, da se odločijo prav za tebe. Konkurence je skoraj na vseh področjih res veliko. Toliko jih je, da je včasih težko izbrati pravega. Slednje si upam trditi, saj izhajam iz sebe - enkrat se pojavljam kot kupec, drugič kot prodajalec. Da bi pridobili kupce, nekateri uporabljajo cenovno politiko dumpinških cen (pa ne samo tisti, ki delajo na črno, ampak tudi veliki, ki si to lahko privoščijo), ali pa celo z lažnim reklamiranjem zavajajo potrošnika. Mikro podjetja jim težko sledijo, veliko jih tudi zaradi tega propade. Boj na trgu je namreč neusmiljen. Vsaj tako se zdi na prvi pogled.

Pa vendar, če bi vsi tako razmišljali, si nihče ne bi upal odpreti svojega podjetja. Danes ni več toliko pomembna kvaliteta izdelka, saj je samoumevna, niti še tako dobre storitve, ki jih na primer dodatno ponudimo ob izdelku, niti ne drobna darilca. Na trgu so se razmere popolnoma spremenile. Danes vsi trikrat prej premislimo, preden se odločimo za kakšen nakup in ni več toliko impulzivnih, nepremišljenih nakupov (tudi ženske smo se pri tem disciplinirale :).

V Pisarni VNL smo veliko časa namenili premišljevanju, kako bi prepričali potencialnega kupca, da se odloči prav za nas. Razvili smo posebno metodo izdelave spletne strani. Vas zanima naša metoda?


O tem  bomo v kratkem pisali na našem blogu. Le rahli namig - zelo se ujema z naslovom 'The Art of the Start' 

                              

* Kawasaki, Guy, The Art of the Start: the time-tested, battle-hardened guide for anyone starting anything
Comments